środa, 20 lutego 2013

start





Jak wskazuje nazwa bloga będzie on dotyczył Tesli i tematów, które można z nim powiązać.

Postanowilam stworzyć ten blog, żeby mieć zebrane  informacje na jego temat w jednym miejscu oraz fajnie by było gdyby znaleźli sie jacyś inni fani Tesli, którzy wyłapią jakieś błędy, żeby informacje były rzetelniejsze oraz podzielą się informacjami, których tutaj nie będzie  ;] 


Od razu z góry przepraszam za brak zdolności pisarskich! :D

Antyfani nie są mile widziani! :P

                                                                                                                          A.




5 komentarzy:

  1. Hej. Muszę przyznać, że tworzysz świetnego bloga. Ciekawe teksty napisane jasno i czytelnie, do tego masa unikalnych zdjęć. Podoba mi się zapał z jakim do tego podchodzisz, odwołania do fachowej literatury zagranicznej, nie wikipedi. Świetna robota

    Sporo się tutaj dowiedziałem nie tylko o Tesli - jego pracy i życiu ale też czegoś nowego o Edisonie czy Westinghousie. Czekam na więcej, może jakieś teorie spiskowe? Np. domniemanie eksperymentów Tesli ze sprawą Tunguską. A no i dzięki temu blogowi odkryłem też nowy zespół, którego parę piosenek wylądowało na moim dysku twardym. Dzięki!

    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam nadzieję, że będziesz go rozwijać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ..dożywotni propss - dla technika nie ma tu żadnych rewelacji natomiast z punktu widzenia historycznego odkrycia, dyskusji na temat kto i co pierwszy oraz czystej zajawki - ma to sens. Powiem więcej przyjemnie się to czyta + zdziwienie, że autorem jest kobieta ;) ..jeszcze tu wrócę - PzDr Alicjo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,

    Bardzo się cieszę, że ktoś nareszcie zaczął pisać o tym wspaniałym człowieku. Alicjo, rzadko chwalę ludzi, ale wiedz, że odwalasz kawał dobrej roboty. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe słowa, będę je sobie czytała szczególnie w momentach jak walczę z tłumaczeniem artykułów z gazet;]Myślę, że ktoś mógłby prowadzić tego bloga lepiej no ale, że czekałam cztery lata żeby ktoś się wziął za ten temat i się nie doczekałam to wzięłam się ja.

    co do osoby dającej dożywotnie propsy mam rozkmine, kto to :P na pewno ktoś kogo mam w znajomych na fb, bo ujawnia moje imię:P pewne podejrzenie mam..

    OdpowiedzUsuń