niedziela, 22 września 2013

pułapka Tesli






Wczoraj przeglądając zapowiedzi książkowe w dziale fantastyki natknęłam się na coś bardzo ciekawgo. Bo nie dość, że Ziemiański to jeszcze i Tesla, więc ja już szykuję miejsce na tę książkę.

Link do opisu książki : pułapka Tesli

Premiera już 25 października

Dodam jeszcze, że w nr 11/ 2012 Fantastyki pojawiło się opowiadanie Ziemiańskiego "Pułapka Tesli" 
Link do fragmentu : opowiadanie  znajduje się na stronie 6. Właśnie jestem w trakcie czytania go w całości, dopiero 3 strona ale już polecam :)  
Link do tego numeru e-kiosk
ale jak się poszpera to można też znaleźć nr za darmo.


                                                                                                                             A.

1 komentarz:

  1. Dzięki za tego linka, super sprawa! Dawno mnie tu już nie było, wchodzę, a tu taka informacja! Hehe, już wiem, czego sobie zażyczę na urodziny które mam dzień po premierze tej książki :p

    OdpowiedzUsuń